Fin dag!

Det var lite för negativt mitt förra inlägg, så jag tog och ändrade lite :)

Vaknade vid 6 av att Agnes ville upp.
Vi har lekt, läst bok , kramats, Agnes har bitits, grinat, slagits, snorat och klängt.
Kl.9 var Agnes supertrött så det var bara att klä på sig och gå ut för att söva, precis som jag hade förutspått.
MEN... I en timme ungefär var jag ute och försökte söva en jätte trött Agnes, men ICKE.
Det vart lite gnäll från Agnes när hon inte fick precis som hon ville, men inget som var särskillt jobbigt.
Det har gått hur bra som helst, och vi har städat lite här av och var. :)
Så fr.o.m nu har nog Agnes slutat med 10-sovningen.

------------------------------
Igår klev jag upp innan Agnes ens hade sagt till! Skönt!!!
Fick fixa frukost i lugn o ro innan jag tog upp Agnes.

Sen fick vi besök!
Mamma kom och hälsade på.
Sen kom Jeanette o Lemonie och hälsade på.
Sen kom Sara H.
Sen Sarah.B
Och sen kom Pether hem.
Och strax efter det kom Moa på besök en liten sväng!
Snacka om fullt hus 
Mysigt värre iaf :)

Imorgon tänkte vi gå på badet, men det struntar vi nog i eftersom vi "börjar" bli förkylda igen.(?)
Till middag får vi besök av Vanessa o Krille :D


På lördag ska vi på marknaden, är det någon annan som ska gå då?

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Annie

Tack för i lördags gumman! Puss!

2009-03-03 @ 15:52:09
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Renée

Hej!

Jag har utmanat dig.

Kolla min blogg.

Kram

2009-03-03 @ 18:54:54
URL: http://r85.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har väl spanat in den coola tävlingen vi har på Dubbelbloggen? Du kan vinna snygga örhängen i en urkul tävling. :D

2009-03-03 @ 19:05:24
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback