På tiden..

Det är väl på tiden att jag skriver ett litet inlägg om helgen.. Agnes är dock vaken, så jag vet inte om jag kommer att få sitta här.

I Lördags var vi på kalas hos Evangeline som fyllde hela ETT ÅR! Och det kommer bilder sen :)
Det var jätte trevligt, men myyyycket varmt där.. både jag och Agnes fick värmeslag ;)
Nej det fick vi inte, men kanske nästan :P
Annie hade gjort en jätte fin Hello Kitty tårta! Då vart jag lite besviken på mina egna ideér som nu är spolade lååångt ner i toaletten ;)

I Söndags åkte vi på kalas i Ängsmon, där var det Claudia som fyllde ett år! Men vi hann inte stanna så länge eftersom vi skulle på min lillasysters dop.

Det kändes mycket konstigt och jag visste inte om vi skulle stanna i kyrkan och mata Agnes eller om vi skulle gå dit där dom fikade och mata henne.. Det vart så att vi följde med de andra för jag började prata med Stig som för övrigt hade snott mitt barn! :)
På efterfikat så snodde jag åt mig Karolina ett tag och det kändes faktiskt att hon var min syster.. trodde inte att det skulle göra det eftersom vi knappt känner varandra om man säger så.
Jag hoppas jag kan träffa henne mer. Det gör jag faktiskt verkligen.

Sen efter det åkte vi till Maire (Agnes farmor) och två fastrar Therese o Johanna.. dit har just två "vovvov" (katter) flyttat, och Agnes ÄLSKAR dom!  Hon blir alldeles galen när hon ser dom, och ropar "VOVVOV, VOVVOV!!!!" Vi försöker säga att det är katter, men det tror hon nog inte på ;)


Ikväll kommer min moster o hennes man och jag blir så himla glad!! Saknar dom jämt.


Nej nu har vi kläder över heeela golvet vill jag lova!!!!

Hej! /K

Kommentarer
Postat av: Sara

Var inte så hård mot dig själv, glöm inte att du inte behöver vara bäst för att duga!





TACK för den fina inbjudan!! Tyvärr är det min praktikhelg så jag är inte hemma! :( Vi får gratta henne något efter det istället!!

2009-03-18 @ 10:15:27
URL: http://mammasara.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej! Har helt glömt bort att tacka så mycket för inbjudan, ska se om jag hinner upp till den 3e, annars kommer jag mer än gärna och hälsar på en annan dag istället. Kramar

2009-03-18 @ 15:31:32
URL: http://anejlica.blogg.se/
Postat av: Annie

Bara för att du inte gillar föräldrarna så betyder ju inte det att du inte kan älska barnet! Och jag tror nog att ni kommer få till ett skitbraigt kalas! Som man inte får värmeslag på ;) Puss!

2009-03-18 @ 18:51:00
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback