Middagsgäster..

Idag har mamma skjutsat runt mig för en massa olika ärenden. Tack!

Moa bjöd mig på fika också! Tack! Skulle haft mer tid bara =/

Sen har vi haft middagsgäster. Vanessa o Krille. Insåg ikväll hur mycket jag saknat er!
Jätte trevligt, tack för ikväll!!!

Agnes har inte varit så glad idag, men vi har gjort det bästa av situationen :)
Hon har pratat maaaassor, men inget man förstår,eller typ... "tack,tack,tack,tack,tack" :)
OCH "MAMMA" har hon ju börjat säga!! :D
(Allt Agnes har sagt hittills har bara hållt i sig i några dagar, sen slutar hon säga det. Tyvärr.)
Pether räknade också till 17 steg idag ;)

Imorgon kan det vara öppna förskolan, men jag vet inte eftersom det är lov och så.. så jag skippar nog det.
Undrar vad man då ska hitta på hela dagen!?
Förslag, ja tack!


//Kicki

Kommentarer
Postat av: Annie

Hon sov ännu sämre natten som var =(

Duktiga tjejen Agnes!

Nästa vecka måste vi ses (om inte annat så på lördag nästa vecka!) för jag saknar er!

Pussar!

2009-03-05 @ 11:17:23
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Johan

I miss Agnesio!!

2009-03-05 @ 17:31:12
Postat av: Annelie

Hon var ju såklart hemma med pappan! =)

Lördag går nog inte, vi är fortfarande förkylda och E har bara varit feberfri några timmar =(

Puss!

2009-03-06 @ 10:55:21
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback