Marknaden..

På 3 dygn bör jag sova 27 timmar för att må bra, jag har sovit 17 timmar. Vilket låter massor säkert.. men jag behöver verkligen min sömn för att må bra.
= 10 timmar för lite sömn!!!

Agnes dagsovning är jätte konstigt just nu, men det får den vara. Får se hur det blir när hon blir frisk. Dumma förkylning!

Enas var här hela dagen igår, vi pratade bröllop och hon visade mig att Tradera inte alls var så svårt :P
Mycket trevligt.
Mamma hämtade oss och vi åkte en sväng så jag fick köpa en vaxduk.. just nu kostar det 29:-/metern på Rusta, och jag tyckte den var skitsnygg.. men när jag imorse la på duken på borden så var det tyvärr inte så snyggt.. man blir nästan yr när man ska mata Agnes. =(

Idag jobbar Pether bara till 14.00 så efter det ska vi ner på stan en sväng.
Imorgon ska vi på marknaden med Enas o Krille. :)

Och snälla någon! LÅT MIG BLI FRISK!

Nu = Vila! (Agnes sover)

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Enas

det var så trevligt och va hos dig Kicki :P hade så ROLIGT! :) längtar till imorgon, till marknaden :D krya på dig och hoppas du blir bättre tills imorgon. kram på er

2009-03-06 @ 13:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback