Full rulle..

Jag fick sova en timme vid 9-10 ungefär, mycket skönt.

Pether har inga som helst problem att kliva upp på natten och jag hatar det, och Pether hatar att kliva upp på morgonen medan jag tycker att det är lättare. Så vi brukar göra så.. Pether tar natten och jag tar morgonen, rätt bra deal ;)
Men sen är det så att jag inte kan sova om Agnes skriker så då kliver jag upp och kör iväg Pether i sängen igen och då blir det så att jag endast får 4 timmars sömn. Tyvärr.

Mamma kom hit idag och hjälpte mig med Agnes så jag fick städa lite, men sen ringde telefonen min och då vart det en rätt rejäl promenad med Agnes, Rasta, Sarah o Zorro, dom följde sen med hem en sväng men åkte tidigt eftersom vi skulle till Thorbjörn som fyller år idag.
Efter ett besök hos honom så kom en kompis till Pether hit, Bönan, och han har varit här till alldeles nyss då jag nästan körde ut honom :S
Behöver verkligen sova snart!

Och min älskade mor dammsög och diskade medans jag var ute och gick.. TACK!!!! VBM. Världens bästa mamma.

//K

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack själv gumman! Sammanlagt så har jag gått över en mil idag. Faktiskt stolt över mig själv :). Tack för att du inspirerar mig och ger mig goda råd! Jag menar det verkligen! Ses i morgon :). Pussåkram

2009-03-12 @ 22:20:41
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Gurrigurran

Vad tråkigt att du inte får sova, men skönt att du får lite hjälp iallafall :)

Jag blev riktigt avis på promenaden. Puss å Kram

2009-03-13 @ 10:03:57
URL: http://nogg.se/gurran
Postat av: Angelica

Hallå! Ja nog är det henna alltid, men än är det inte färdigt :) Det ska vi väl kunna ordna, vad är det du vill beställa? Bra att veta så jag kan ha det färdigt lagom till påsk. Hoppas allt är bra med dig och att du får lite mer sömn! Kram

2009-03-13 @ 20:32:33
URL: http://anejlica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback