Bilder!

Alla hjärtans dag! Inte så fin bild på mig, men väldigt fina bilder på mina älsklingar!! :D
Mmm... sushi för min del och stark biff för Pethers del. Sammurai bjöd sedan på glass.

 

Öppna förskolan bjöd på en dag på jamtli! Agnes tyckte det var ganska kul iaf :)
Hon är GALEN i "vovvov" (=hundar)

     

Fira Annie 23 år!
     
 Det får komma bild på födelsedagsbarnet senare!! Hittade ingen bild nu! :(
Men det är förhoppningsvis fotat med fler än en kamera här.

Denna vecka ska jag ha kaffe-fri vecka!!!!! Hoppas jag..
Jag har börjat dricka (enligt mig) för mycket kaffe! Och då är inte det särskillt mycket egentligen, men som sagt mycket för mig.

Imorgon ska jag uppdatera med fler bilder och även med vad vi var på för hyss i helgen ;)


//Kicki

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för tipset, ska verkligen bara använda naturliga grejor efter detta. var inte alls nån rolig upplevelse..

Ni måste ha en sjukt bra kamera för ni får alltid till så bra bilder, vad har ni för kamera? Ni är jättefina o Agnes är ju så himla söt! Kram

2009-03-17 @ 16:27:56
URL: http://emedfalk.blogg.se/
Postat av: Moa

haha! jättefina bilder :) sjukt snygg bröstbild på dej i spegeln ;) puss

2009-03-17 @ 21:22:41
Postat av: Anonym

Vad tusan, man slungas längst upp på sidan om man klickar på någon av bilderna som man vill ha i större format:(

Kanske meningen att det ska vara så:p



Men nu vet du i alla fallsmåskrattar ;)

2009-03-20 @ 12:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback