Bägaren har runnit över...

Åh vilken hemsk dag!!!!!!!
Har verkligen försökt vara positiv idag, men nu går det inte längre.
Allt har bara gått ont och jag undrar vad fan jag har gjort för att förtjäna det här.

TRE gånger har jag slagit i tårna så hårt att jag varit nära att börja grina.
Ner på stan, förbannat ont i knät!
Köpte en guldpenna som jag TAPPAT efter vägen! (Och jag som velat haft en så länge nu!!)
Missade bussen hem.
På ICA gick aaaaaallt fel.
- Fel kö!!!!
- Hittade INGENTING.. men efter hundra års letande i fullkommlig stess hittade jag allt vi skulle ha.
- Problem med nån apparat i kassan där jag stog.
- Jag drog fel kort så allt typ hängde sig eller nåt?
- Tog ingen påse och Pether fattade inte att han skulle komma och hjälpa mig så han klev på bussen och jag fick böka och stöka för att kunna blippa med busskortet, med alla varor i famnen.. yeeey.
Det här är tredje dagen min mage är så svullen så det känns som att jag ska sprängas, gör såååå ont.
Det är nog 1000 saker till också.

Och förkylningen på detta....
Jag frågade Pether om jag fick lägga mig och dö, och det var helt okej, så det är väl det jag ska göra efter jag bölat klart framför datorn.
Men det har jag inte tid till, för nu ska middagen lagas, tvätten tvättas, Agnes ska tas hand om, Och vi ska även göra mat till henne. Ja, måste alltså gå NU.
Men jag har iaf hunnit stressa ner lite och Pether tar hand om allt medans. PUSS.


// En trött o less Kicki...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Usch då vännen, du får bryta ihop en stund och ta nya tag! Tänker ofta på dig. Kramar

2009-03-06 @ 18:06:55
URL: http://anejlica.blogg.se/
Postat av: Sarah

Men fy vad mycket otur! Det blev så att jag åkte hem idag iallafall. Så jag tänkte först att jag skulle ringa och säga att jag kanske kunde följa med på babysimmet ändå, men nu har både jag och Tommy blivit klena, så jag blir hemma i morgon och eventuellt Tommy också :(. Pussåkram

2009-03-08 @ 21:34:51
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback