Agnes Hjärta Zorro!

Snart ska jag lägga upp så mycket bilder så att ni kommer ramla omkull! :)

Jag o Sarah har varit ute och gått massor idag med, så skönt!!! Och så trevligt med så trevligt sällskap. :)
Agnes Hjärta Zorro!

TIll middag hade vi bjudit hem Patte,Jonte, Enas o Krille. Enas hade med sig arabisk sallad, mycket gott.
Det enda som inte var bra var efterrätten! Uvva.. "chokladmuffins med överraskning"... Pah! "Torra mini-jäklar" skulle jag kalla dom.

Snart kommer också ett inlägg om min ääälskade unge! Har nog massor att säga. <3

Imorgon blir det ettårskalas :)
Grattis Evangeline!!!

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Angelica

Absolut det fixar jag! Har planer på att åka hem runt påsk då jag har lite ledigt, dock inte bestämt vilka dagar än men då är du den första jag planerar att träffa :) Kram

2009-03-13 @ 23:16:56
URL: http://anejlica.blogg.se/
Postat av: Enas

det var så GOD mat och muffinsen oxå tyckte jag :) tack så mkt för middagen, och vi hade så roligt hos er :) kram!

2009-03-13 @ 23:47:26
Postat av: Kickan

SV: Tack Kicki! :)

Du får köpa dom för 250 spänn då? :) ger mig aldrig

hihihi

2009-03-14 @ 00:50:31
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback