Agnes går själv!

Märks vilken vecka i månaden det är för mig idag. Den röda. Vilket tyvärr inte betyder att man har helg varje jäkla dag, utan något helt annat. Som de flesta borde veta.

Mitt humör har verkligen pendlat och jag har kännt sån enorm kärlek och efter det en ensamhet som kallas duga!
Känner mig så utanför så det är inte klokt.
Är sååå less på att inte bli medbjuden på olika events.
Vet inte riktigt hur man ska tolka sådant.
Tycker det händer alldeles för ofta.
Men om man inte vill umgås med oss, så är det väl bara att sluta vara vän med oss?
Jag skulle verkligen kunna skriva långt om det här, för det känns i hjärtat!

Undrar just hur många det är som tar åt sig....


//Kicki


Ps. Agnes går nu !!!!!!
(
Helt själv, hela tiden.. fast man kryper om det ska gå fort, och är lite vingligt än. :)

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag tar inte åt mig!! =) Puss!

2009-03-01 @ 19:51:21
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja visst är denna vecka underbar? Fy fan vad jag hatar detta. Nu måste jag dessutom oroa mig på jobbet eftersom jag har VITA kläder vilket inte alls är praktiskt... Men så är livet för oss! ;)

2009-03-01 @ 20:11:20
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag skulle däremot vilja umgås mer med dig. Återuppta lite kontakt.. :)

2009-03-01 @ 20:33:52
URL: http://jenkka.blogg.se/
Postat av: Mikael

DU har TUR som har den röda veckan att skylla på.

JAG mår i perioder precis som du och detta trots att jag inte är av samma kön som du och därför har jag INGET att skylla på!

Men jag kan bara hålla med, det är INTE roligt.

2009-03-02 @ 17:25:31
Postat av: Angelica

Tråkigt att du känner sådär, nu vet jag inte riktigt vad du syftar på men hoppas inte jag behöver ta åt mig även om jag gör det litegrann eftersom vi inte hann ses i veckan vilket va himla synd:( Finns iallafall på telefon om du behöver någon att prata med, du får ringa dag som natt :) Hoppas humöret blir mer balanserat när veckan gått över, en annan skulle ju bli överlycklig om den där jäkla veckan ville komma nångång, tänk på det du så kanske det känns lite bättre!:) KRAM

2009-03-02 @ 17:43:20
URL: http://anejlica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback