Agnes dag..

Idag har momma varit här och lekt en massa med mig, och sen när mamma var ute och gick med vov-vov så kom gudmor också!
Mamma o pappa skulle få sushi idag men det vart flyttat till onsdag... och sen vart det flyttat till helgen istället ;P
Vi tog en promenad till barnens hus och IXO och när vi kom hem fick jag presenter av momma!
Fast att det inte ens är min födelsedag!
Jag fick en haklapp och min alldeles första docka!!! Jätte glad vart jag! Och mamma o pappa med.
Sen körde momma iväg mamma så hon fick handla, hon kom också hem med en takkrona! Fast en sån som man har stearinljus i, den ville jag leka med!!! Fast fick inte :(
Men jag har haft en jätte bra dag och jag var riktigt trött när jag somnade för natten!

Här är några bilder från min 11 månaders dag också (pappa & mamma är ganska seg att lägga upp)





//Agnes

Ps. mamma behöver ett par nya skor, så det är bara att börja donera!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback