Poolen ska fram!

Nu sitter lilla A i miitt knä och kikar på ett kort och ett yatzyspel.
Pether ligger och sover än men jag och Agnes har varit vakna sen 6.

Lilla A vaknade på fel sida idag tror jag.. hon var helt torr när hon vaknade men vägrade sitta på pottan, hon var såå hungrig men vägrade äta. Sen har det kastats på golvet och skrikits och gnällts. Helt plötsligt får man syn på en mugg som man kan leka med, och då blir allt bra igen.
Tur för henne att hon inte är gammal nog för utegångsförbud ;)

Igår var Johan, Patte och Moa här och grillade, sen kom även Thorbjörn och Marianne.
Vi bjöd på efterrätt också... men tror inte att nån tackade, betyder det att det inte var gott eller? ;P
(Enligt mig var det supergott.. glass m. melon, kiwi, banan, vindruvor och lite grädde)
 
Idag blir det stan, poolbad, sen bio! :)
 

Tack för alla kommentarer, det uppskattar jag verkligen. :D
Ska gå igenom allt några gånger till och suga åt mig allt :)


zcd srzxxrrrfex


 //Kicki & Agnes

Kommentarer
Postat av: Annie

Låter som ni ska ha en härlig dag! Vad ska ni se på bio då? Grannarna här har slagit upp en megastor pool, ser så skönt ut! Funderar på att smygbada någon natt ;) Puss!

2009-06-29 @ 09:11:27
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Moa

Tyckte nog jag tackade!:P men jag säger igen då! TACK för jättegó efterrätt o trevligt sällskap :D även om jag själv va världens osocialaste bakiskärring igår :P

2009-06-29 @ 11:54:42
Postat av: Lena

åå, jag vill också bada. På min balkong är det nästan 45 grader varmt, så där kan man inte sitta för att få svalka. Mira och jag får hålla oss inne dagar som denna.

Btw. det står lilla, före grodan på mössan :)

Perfekt eller hur!

Ha en bra dag och bada lite åt oss.

2009-06-29 @ 11:57:48
URL: http://lenaloo.blogg.se/
Postat av: Marianne och Thorbjörn

Efterätten var jättegod såklart! Slarvigt att vi glömde att tacka! Kramar.



2009-07-01 @ 22:18:09
URL: http://aianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback