6/6 -09

Kl. 11 lämnade Thomée hamnen . Det var jätte mysigt, och Agnes tyckte att det var spännande tror jag.
Vi hamnade med på ÖPs hemsida både jag och Agnes, och Moa och Agnes :)
När vi skulle kliva av båten vid 14.00 så somnar Agnes i Pethers famn i bärsjalen. Så himla gulligt.
Hon vaknar strax efter att vi kommit hem.

Kl. 17 börjar folket redan ramla in. Trodde inte att någon skulle komma så tidigt faktiskt.
Vi grillar och stökar och har det supermysigt. 26 stycken vart vi om man räknar med Agnes ;)
Vi hade slagit upp två partytält och lagt ut en massa filtar.
Jag bjöd på chokladbullar, vaniljbullar, två rabarberpajer och en bärpaj och till pajerna hade vi marsansås.

Fick några presenter också..
Patte kom med en jätte fin bukett blommor och en trisslott.
Linda hade med sig en jätte fin skål av återvunnet glas till mig och foppatofflor och en bananskål till Agnes. Alldeles för mycket!
Erik gav mig presentkort på bio på tvåhundra spänn (!!) och två kryddburkar, Sonja bidrog med en liten skumpa. Också alldeles för mycket!!
Av Tinja o Ylva m. grabbar fick jag en grillbok och även en söt bukett blommor :)

Man behövde ju inte ha med sig nånting! Men TACK så mycket :)

Sjukt bra kväll för min del!!
Den var absolut värd 10 p av 10 p möjliga!
Känns inte som att jag hade kunnat haft det bättre.
Om vi nån gång ska gifta oss så ska vi ha det så!
Det ända som saknades var vissa vänner.....  hade önskar att ni var med!!


//Kicki

Kommentarer
Postat av: Enas

vad kul :) hade velat vara där men vi var upptagen till kl 24.00 :D



kram kram!

2009-06-07 @ 10:37:08
Postat av: Sarah

Vad härligt ni verkar ha haft det :). Jag är så ledsen att vi inte kunde vara med. Men jag hoppas att vi kan grilla tillsammans nån annan helg framöver :). Puss!

2009-06-08 @ 00:39:25
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback