SOL ! :)

Idag skulle jag egentligen följa med ett gäng tjejer och deras barn på Frösö Zoo men jag valde av lite olika skäl att inte följa med.
Istället lekte jag och Agnes i lekparken här borta nästan hela dagen..  vi har träffat Moa och valpen Arro också. så himla söt. :)

När Pether kom hem så gick vi ner på stan, åt middag i BHP och sen tog vi en fika där också. Kaffe+bulle+dricka= 10:- !!
Det känns verkligen som en jätte bra kväll.

Agnes ligger i säng och låter nu. Hon är jätte trött men tycker inte att det är dags att sova.
Hon åt ganska bra med kvällsvälling nu, men har knappt ätit under dagen. :/

Imorgon ska jag, Agnes och Pether till björkbackaparken för vi har hört flera som har sagt att det är så bra där.
Kanske nån som vill komma och leka med oss där?? :)

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag hade jättegärna följt med er. Men i morgon ska jag leka frisör, och mitt byte är Markus :). Pussåkram!

2009-06-25 @ 01:27:27
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback