Ska jag?

Jag förstår hur otroligt lite det intresserar folk när jag börjar babbla om miljön, att spara pengar, att må bra, och välmående om djuren. Men jag tror jag måste.
Kanske måste jag fixa en ny kategori där jag slänger upp mina tankar om all det här.
Det är så mycket jag vill säga er, och så mycket jag vill få ur mig. Så mycket jag vill lära. Och så mycket jag vill bli lärd!

Och jag vill förstå... varför är pengar så viktigt för er?? varför skiter ni i djuren? Hur kan ni inte bry er om naturen-den värld vi lever i? Varför vill ni inte spara pengar OCH spara på era egna kroppar på samma gång?
Varför är det så mycket hat och så lite kärlek? Varför måste man vara så stel? Varför är det fel att le mot en främmling på stan? Måste man vara osams för att man har olika åsikter?? Varför kan vi inte bara vara vänner allihopa??

Med mycket mer.

Ikväll yr det i huvudet på mig för att jag har så mycket jag vill skriva om. Men jag ska låta bli ikväll. För jag vet inte vart jag ska börja.

Mycket kärlek till er allihopa.

/K

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag tycker att det är intressant att läsa om dina tankar och värderingar kring dom här ämnena. Så jag tycker absolut att du ska fortsätta skriva om det. För dom som inte är intresserade behöver ju inte läsa. Pussåkram!

2009-06-25 @ 01:29:10
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: E L L A

Hejsan! fin blogg du har, roliga och spännande inlägg. Följa varandras bloggar kanske?

2009-06-25 @ 01:41:48
URL: http://ellaasplace.blogg
Postat av: Macknow

Tycker du har bra värderingar och tankar. Jag önskar att jag tänkte mer som dej, men någonstanns mellan mitt tänkande om att förändra saker och mellan mitt handlande, så brister det tyvärr =(



2009-06-25 @ 20:47:49
URL: http://macknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback