Nya projekt!

Idag har jag som sagt varit och hälsat på min lillasyster.. fick med mig några grejjer från när jag var liten. Ska även hämta lite mer senare i sommar.
Det här gången fick jag med mig en barnvagn som måste tvättas upp som Agnes älskar att leka med.
Och ett dockhus som jag ska "renovera" ;)
MEN!!
Jag har problem!

Först tänkte jag att jag skulle tapetsera om i den,men det kändes alldeles för krångligt så jag bestämde mig för att måla om i rummen istället. Det gick inge bra.
Färgen klumpar sig och tapeten lyser igenom och man ser streck från de olika hållen man dragit penseln.
Just det, det har även blivit färg på både tak och golv! Det ville jag ju inte.

Är det någon SNÄLLA som har något bra förslag på hur man kan göra???

För jag måste fixa om den om hon ska få den.. det är missfärgningar och smutsigt osv.


//Kicki

Kommentarer
Postat av: Macknow

Det går att göra med tapetklister och servetter. Lätt att forma om, om det t e x skulle hamna lite på golvet så är det bara att trycka tillbaka upp på väggen med fingret.

2009-06-30 @ 21:35:40
URL: http://macknow.blogg.se/
Postat av: Sarah

Tyvärr så har jag inget bra förslag på renovering av dockhus. Vill däremot säga att jag saknar er och hoppas att vi kan ses någonting snart. Pussåkram

2009-06-30 @ 23:02:16
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Kicki eller Pether

Tack Carro för tipset! :)

2009-07-03 @ 08:04:37
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback