MIN dag :)

Nu är jag alltså 23 år. Varför går tiden så fort?
Har haft en superbra dag.

TACK FÖR ALLA GRATULATIONER!!!!

Direkt på morgonen fick jag öppna presenter.
Agnes-hjärtat o Pether-älskling gav mig två chokladkakor = ren lyx från telogott.
Och ett presentkort på en kjol och en tunika! Perfekt :D
Saramaria hade skickat en present också.. ett svart halsband! Jag vart så överraskad och glad att jag helt ärligt studsade upp o ner i sängen.. haha! (sittandes alltså) Passar perfekt till min "nya stil" med det korta röda håret juh :)
Till lunch åt jag smörgåstårta som mamma hade med sig ♥
Annie o Evangeline kom och grattade med ett halsband och några böcker. Evangeline var ju så gullig så jag fick en tår i ögat flera gånger... vad den ungen kunde surra!!! haha, helt otroligt. Och heeelt motsatsen till när jag var barnvakt! Gullunge♥

Enas kom med och av henne o Krille fick jag jeans-leggins! I love! ♥
Det bästa är att jag behövde nya leggins faktiskt! Mina har ju gått sönder. :)
Jonte dök upp och han hade ju också med sig en present! Massa scrappsaker från han o hans syster, TACK! :)
Adriana o Claudia kom lagom tills att vi skulle ner på Asia så dom följde med. :)

På middagen var det Jag, Pether o Agnes, Adriana o Claudia, Enas o Krille, Jonte, Moa, Patte, Sarah o Tommy, Thorbjörn o Marianne.
Jag fick två orangea nagellack av Thorbjörn, och Agnes fick en jätte fin klänning av Marianne. :)
Av asia wok fick jag sånna där geishakulor som man INTE använder där nere, om ni fattar :P
Och supergod mat såklart!! Dom är bäst!
Hemma här befann sig Therese, Johanna o Maire♥.. av dom fick jag ett grönt fat. äälskar grönt.

Av Moa fick jag nåt 4/7 TROR jag. :P
----------------------

Idag ska vi ner på stan en sväng.. ska kika efter en tunika eller en kjol ju! :)


//Kicki

Kommentarer
Postat av: Linda

Hmm, knepigt.. Får testa en gång till då, haha ;)

Grattis i efterskott!

2009-06-03 @ 16:59:30
Postat av: Enas

vad kul att du gillade presenten :)



kramisar

2009-06-03 @ 19:18:01
Postat av: Kickan

Grattis i efterskott!!! :)

2009-06-06 @ 22:55:44
Postat av: Sarah

Vi hade jättetrevligt på Asia :D. Puss!

2009-06-08 @ 00:35:27
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback