Middag hos Fam. Falkesjö :)

Idag har vi kokat en massa rabarbersaft till oss, men även till grannarna eftersom vi får tjyva rabarber´n där :)

Ikväll har vi varit hos familjen Falkesjö och ätit middag och haft det mysigt.
Jätte god potatis i ugn, bröd, sallad, och efterrätt (själv tog vi med egen grillkorv,soja för min del.) Resten bjöd alltså dom på.
Det var MUMS och jag skulle vilja kunna äta mer :)
Agnes o Evangeline lekte väl faktiskt rätt bra tyckte jag. Och idag snackade Evangeline så där jätte massor igen, och jag blir typ tårögd för det är sååå sött. :)
Det var iaf mycket trevligt och jag gör det gärna igen!


På fredag ska Enas o Krille gifta sig. Jag tror att jag kommer stå där och lipa då!!!

Pether jobbar ikväll och imorgonkväll sen är han ledig i en vecka. Men vi kommer väl knappt att ses ändå eftersom jag ska hålla på att ordna inför bröllopet.. även det ska bli kul! :)


//Kicki.. Ps. det var snålt med brödrecept!!!

Kommentarer
Postat av: Enas

Min världens bästa tärna Kicki ;)

det kkommer och bli kul att inreda lokalen och fixa :P

läääääääääääääääääääääääääängtar så mkt tills på fredag :D vi ses på måndag :)



puss o kram!

2009-06-13 @ 22:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback