Indiska M

Agnes har just slutat att prata.. får se om hon sover nu.
Pether o Rasta kommer in genom dörren nu i denna stund. Dom har varit och köpt bröd till imorgonbitti :)

Jag har redan fått en födelsedagspresent och en mycket bra en!
Mamma har bjudit mig på restaurangen Indiska M..
Först åt vi nybakat naan bröd med vitlöksdipp -vilket var supergott!!
Sen åt vi kohras? kohmar? Minns inte riktigt vad det hette men.. det var okej men alldeles för starkt för mig.
Efter maten gick vi en sväng på stan och sen åkte vi och tog en glass som efterrätt :)

TACK MAMMA!!!


Idag har vi städat och bakat.. två olika sorters choccolate chip cookies och chokladtårta inför imorgon. :)
Sen har Pether varit på stan med Agnes o Jonte, och jag har varit med Moa och Rasta och Dilba.
Pether har städat ännu lite mer när jag var ute och åt med mamma och nu ska vi nog slänga på en film.
Sen ska vi gå och lägga oss i en alldeles nybäddad säng.. tack älskling! :)

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Momma

Tack själv min prinsessa! Jag tyckte det var supergott! Nu längtar jag bara till lite tårta i morgon, och självklart till Agnes också, min lill-prinsessa! Pussar och kramar

2009-06-01 @ 21:51:18
Postat av: Renée

Gratulerar på din dag!

Kraaaam

2009-06-02 @ 10:11:54
URL: http://r85.blogg.se/
Postat av: Ida

Grattis på födelsedagen Kicki!

2009-06-02 @ 13:21:13
URL: http://jenkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback