Föllinge, Olycka, Armband och Mys.

Åkte som sagt till Föllinge igår med mamma och Agnes.
Agnes träffade ett gäng grannpojkar som hon vart väldigt förtjust i.. och jag med för den delen.. Oscar 8 år och Lucas 11 år (ungefär) var så otroligt charmiga och jääääätte söta! Fast dom andra var också gulliga :)
Oscar skjutsade Agnes på en trehjuling som han sen gav till henne!! Den får bo kvar i föllinge utifall han skulle ändra sig ;)
Det var en bra dag och en bra kväll. Lite sämre natt. Kunde knappt sova alls. Vaknade tusen gånger av olika anledningar. Agnes sov dock ganska bra.

Idag har det också varit bra.. hon busar och leker så bra.. men!...
...Plötsligt ramlar Agnes ner i en tunna med vatten ute på gården!!!! Panik!!
Jag hann nästan fånga henne i fallet, men hon vart blöt om ena benet, om bakhuvudet och lite på ena sidan mage/rygg.
Jag kutade in med Agnes och kastade av henne kläderna och skrek på mamma att komma med en handduk.
Fattar fortfarande inte hur f**n det gick till men.. Det gick ju bra iaf. Agnes grät inte ens! (!?)
Vi åt lunch och sen åkte vi hem.
Mamma kom och lekte med Agnes så jag fick städa kylskåpet där en fin olycka med ägg hade hänt och sen fick jag diska och fixa middag också.
Jag gjorde taco och sen serverade jag Pether krav-kaffe och chokladtårta och coccosboll. (jag åt också coccosboll o drack kaffe;)
Pether gav mig ett jätte fint armband..
det finaste armband jag har faktiskt! Och det nästfinaste är ett som jag fick av honom för några år sen :) Han gör dom själv! Det är det allra bästa! Tack!!!
Pether fick mata Agnes kvällsvälling och medans han gjorde det så tände jag en massa ljus så vi fick mysa lite :)
Och nu är han på jobbet. :(
Tur att vi har en stor stark Rasta som kan skydda oss från bovar ;) 

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Sarah

Just det! Jag har ju glömt att fråga hur det gick med jobbet. Pussåkram!

2009-06-10 @ 23:02:16
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Sara

Alicia trillade ner i bubbelbadkaret i badet på Holiday Club. Hon bottnade inte över huvud taget.. men jag höll henne i handen när hon trampade fel, så jag bara ryckte upp henne igen. Hon brydde sig inte ens. Som lite vatten över huvudet bara. De förstår nog inte hur farligt vatten kan vara, o såg det som en ofrivillig dusch bara! JAG däremot höll på att dö. ;)

2009-06-11 @ 06:50:35
URL: http://mammasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback