Bröllopstider.. :)

I Måndags gick jag på stan med Enas. Jag köpte en tunika, en tröja och en liiten väska till Agnes och en present till lillasyster, och det kostade under 100:- för alltihopa ! REA PÅ H&M, tröjor och kläder för 29:-/st !
Agnes fick en t-shirt av Enas också. Tack!!! :)

   nNAgnes hj gälper mi gatt skriva.   
  rde ev gs gi
dfcr 4nby y y yynm  .yy.jt. gjf yh m,,,,.,m    


Igår var vi i lokalen och dukade och fixade så mycket som möjligt och så gjorde vi brudbuketten och sen åt vi middag hos Krilles föräldrar.

Idag är det möhippa. Jag ska inte skriva vad vi ska göra, utifall att bruden skulle titta.
Jag är sjukt trött och rätt förkyld. Har såå ont i huvudet, ont i halsen, det kliar i halsen, snoret rinner och jag är täppt. m.m.
Funderade nästan på att skippa början eller slutet på möhippan så att jag orkar med MORGONDAGEN = BRÖLLOPSDAGEN!
Ett tag i morse innan jag klivit upp funderade jag på att aldrig kliva upp igen..
men det går ju inte!! "MÖHIPPA IDAG JU!" Fick jag skrika på mig själv och sen var det bara att masa arslet upp ur sängen.


Ni SUGER på att lämna kommentarer, tänk att INGEN ska göra NÅNTING i helgen!!!! Tråkig helg för er!!!
Men.. ha det bra ändå ;)

//Kicki



Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken trevlig helg det låter som. synd att du är förkyld bara då.

Jag jobbar imorgon, kul va? Men sen drar vi till min pappa i Sveg. Så ser vår helg ut. =)

2009-06-18 @ 11:13:44
URL: http://jenkka.blogg.se/
Postat av: Lena

Jag och Mira ska åka båt med min bror och hans döttrar i morgon.. Sen blir det middag hos mamma.

Nice med bröllop. Hoppas möhippan var/är rolig trots snoret ;)

Puss på er.

2009-06-18 @ 18:17:59
URL: http://lenaloo.blogg.se/
Postat av: Macknow

Det värsta är att vi ska verkligen inte göra något i helgen, inget alls.

2009-06-18 @ 21:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback