Bio, lillasyster, Agnes ord..

Igår kom min mamma och var barnvakt så att jag och Pether fick åka på bio. Vi tog cyklarna och drog ner på staden. Bara den cykelturen var värd barnvakt.. sååå skönt. Och filmen sen!
En av de bästa jag sett:  The hangover/baksmällan. Jag skrattade sååå mycket!

Ringde mor efter filmen och hon sa att Agnes var vaken än! Så vi skyndade oss att cykla hem men mamma möter oss i dörren och säger att hon just somnade!
Inatt fick stumpan ha vädringsfönstret öppet litegrann och hon sov faktiskt bättre än tidigare dagar.. sen om det beror på det eller inte det vet jag ju inte men.

Så fort lilla  A vaknar från hennes skönhetssömn ska vi åka till min lillasyster som fyller 1 år idag.
Jag är nyfiken på hur det går för henne.. vet ingenting eftersom jag inte träffar henne så ofta.

Agnes härmas jätte ofta nu. Ljus, macka, tack, tackar, ost, mamma, pappa, där, vovve...m.m. :)
Och jag har fått massor av pussar idag. MYSUNGE! :D
Ibland blir man så stolt att tårarna kommer. Hon är helt fantastisk våran dotter.
Alla blir så imponerad av henne också, att hon kan klättra upp för alla ställningar helt själv och kan sätta sig på köksstolarna själv och åka rutshkana själv också. Och säkert tusen andra grejjer också.
Men hon är lite för modig våran tjej. Ska göra lika som alla storgrabbar förstås! :)

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Annie

Vi såg Baksmällan i tordags =) Den var jättekul! Fast det kanske jag sa när vi träffades i fredags... Minnet är inte som det ska! ;) Puss!

2009-06-30 @ 16:09:51
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Momma

Agnes ÄR världens finaste, goaste unge, och den duktigaste också! Älskar er!

2009-06-30 @ 19:26:52
Postat av: Vegomamman

Det är så härligt med små tjejer som är så där tuffa tycker jag, vår 11 månaders är precis likadan.. Det blir mycke å göra för mamma o pappa dock! :)

2009-06-30 @ 21:55:01
URL: http://vegofamiljen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback