Vill flytta!!

Klockan 6 var det en katt som väckte mig. Jag hade somnat om, om inte en skata satt i halsen(!?).
Men sen hade jag nog somnat om, om inte de här jäkla byggarbetarna börjat jobba.
Agnes har legat ända till nu, men även hon vart nog väckt av byggarbetarna.

Jag vill flytta ut på landet och slippa byggarbetare tidigt på morgonen, skrikande fjortisar på sena kvällar, galna grannar som skiter i att ungarna är vakna och för ett j*vla liv sent in på natten, ännu fler fjortisar och deras vespor.
Jag vill slippa ha ett stort j*kla hål i gräsmattan, jag vill slippa fimp i sandlådorna.
Jag vill slippa Östersundbostäder som ändå skiter fullständigt i deras kunder.

Usch. Jag vill flytta!!!

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Annie

Kände likadant när vi bodde i lägenheten! Nu känns det liiite så också, men mest känns det bra! =)

2009-07-06 @ 08:39:51
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Moa

Åhhh, vad jag håller med! Stan suger! vi kanske ska köpa en herrgård ihop ;) jag får övervåningen o ni undervåningen!?

2009-07-06 @ 10:58:21
Postat av: Kicki eller Pether

Nej Moa, men vi kan ha en gäststuga på gårn som du kan få bo i? Och så kan du ändå hjälpa till att betala gårn och allt. Det är väl en bra deal?? :)

2009-07-06 @ 18:27:02
URL: http://allahososs.blogg.se/
Postat av: Renée

Åh, jag vill åxå flytta ut till hus.

Ha en egen stor trädgård, ingen granne vägg i vägg(!), bestämma allt själv vad gäller inredning/färg/tapet, nära till vatten, inga galenskaper utanför dörren/gården, kan spela musik-sola topless-odla vackert-springa och leka en massa...!



Åh..

=)

2009-07-07 @ 09:34:20
URL: http://r85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback