Veckans..

Vaknade och kunde inte röra mig utan en oerhörd smärta i axlarna, nacken och höger arm. Efter flera timmar med värmekuddar kunde jag kliva upp.. men har haft ont hela dagen hittills och jag antar att det inte kommer att gå över än.

Gårdagen var mycket mysig.. satt bortanför jamtlibryggan och mös med cider, vattenpipa, och härligt sällskap av Thorbjön, Marianne, Enas o Krille. Tog sig förstås ett dopp också :)


Gårdagens onyttiga: Halvtorr/torr cider, cheddardipp m. pompa jag gjorde hemma i ugnen (anser inte särskillt onyttigt..om jag låtit bli dippen)
Dagens onyttiga: Tre bitar tycka-synd-om-mig-själv-choklad


Att summera veckans onyttiga: kex. kladdkaka x 2, kaffe, cider x X, pizza, 7up, Choklad, dipp.. ILLA. Så besviken på mig själv. Nu blir det seriöst nya tag.
Ett veckolöfte blir: Ingen alkohol! Ska inte heller dricka o saft, och ska försöka låta bli kaffe också. Ska även göra en rejäl skärpning. Denna vecka ska jag utsätta mig själv för det här igen. Ny utmaning.. för ni ska veta att jag skämms över att lägga upp det här.

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jaa min Johanna, Pethers lillasyster (;

Du känner henne nog :P

Therese har bara bryten fot (:

Hare bäst! <3<3

(om ni inte fick svaret, annars får ni 2)

Puss o kram <3

2009-07-19 @ 20:59:00
Postat av: Annie

Ja absolut! Har A blivit frisk nu? Puss!

2009-07-20 @ 11:59:11
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback