Veckan som kommer..

Igår kom Maire (Agnes farmor) och Therese o Johanna (fastrar) hit och åt middag med oss. Vi grillade litegranna.. jag gjorde ugnsrostad potatis och rotsaker och det var supergott. :)
Vet att jag skrivit det förut men... jag har världens bästa svärmor och svärsystrar, svägerskor??? Vad heter det?

Till veckan är det nästan fullt planerat för oss.

Måndag: Träffa Moa.. Sen vet jag inte?

Tisdag: Momman ska vara barnvakt så vi får baka rejält! Sen träffa Adriana och Claudia.

Onsdag: Träffa Tinja m. familj. Ska kanske på sexparty på kvällen, nån som vill hänga med?

Torsdag: Badet och sen hoppas jag på att få träffa Enas o Krille och höra om deras bröllopsresa och allt!

Fredag: Vet inte vad vi ska göra på dagen,  men sen kommer Ted o Petra o lilla Leo och äter middag med oss.

Lördag: Vi har barnvakt över kvällen! Då blir det relax för att fira att vi kom in på skolan båda två :) Och sen om någon är sugen på att fira med oss tänkte vi ta nån öl hemma hos oss på kvällen :)

Söndag: ?

Vad ska ni göra i veckan??

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag ska jobba nästan hela veckan :(

2009-07-13 @ 04:21:21
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Macknow

Jobba, fixa på övervåningen.. Helgen vet jag ej.

2009-07-13 @ 21:06:57
URL: http://macknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback