Schysst dag...sämre slut??

Först har jag fått en namnsdagslunch på samuraj av min älskade Pether och min älskade Agnes, tack!! :)
Sen har Granna varit här på besök idag, kul!
Och sen har vi haft middagsgäster här ikväll... Tinja, Johan, Zanna o Rosalinn. Vi bjöd på älgstek, potatis, två olika såser och en liten sallad. Till efterrätt bjöd vi på chokladbollar med vit choklad i och rostad kokos utanpå. Det var jätte gott, men jag klararde inte av att äta upp min. Tyvärr har det blivit två koppar kaffe idag också. Jag skötte inte det där med ingen kaffe så bra. Däremot så har jag den där veckan i månaden då jag absolut får äta vaaad jag vill. ;)

Grannarna har fest! S U C K . Antar att det kommer vara ett jäkla liv hela helgen med tanke på stråket. Och det är Såååå lyhört här! Någon sjunger nu... och det är INTE fint! Ajaj.. stackars människor.
Men hjälp! Kan det vara en KARL!? Hmm... Måste vara en karl, hahaha!!!! Någon som ylar iaf!
Ojoj.. ni ska vara GLADA att ni slipper höra det här!

//Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback