Magsjuka/öroninflammation!?

Det vart ingen blogg igår.. vi grillade och hade det mysigt tills att vi hittade Agnes nerspydd gråtandes i sin säng. (Pether hörde henne gråta så han gick in först och skrek på mig sen)
Jag sov i alla möjliga olika ställningar för att Agnes skulle ha det bra, så jag sov inte mycket inatt.. kanske om jag har tur 4 timmar.. och Pether ungefär 7-8 om jag räknade rätt. Agnes sov 6 timmar ungefär.
På 1177 (sjukvårdsrådgivningen) tror dom inte att det är magsjuka utan hellre öroninflammation(!?), men det tror dom inte på BVC låter det som.. dom tror nog magsjuka...
Nåja, vi skulle inte åka in utan avvakta och se.. om hon fortsatte att ha ont skulle vi få träffa en doktor. Nu har hon sovit i tre timmar och halvsovit/sovit hela morgonen dittills. Det jobbiga är att hon vägrar vätskeersättning, saft och all mat, vill bara ha vatten och mängder också. Men när hon vaknade sist orkade hon inte ens sätta sig upp (MED min hjälp) :(


Gårdagens onyttiga:
- En halvtorr cider
- En liten bit kladdkaka

Dagens onyttiga:
- Pizza från pizzaland (!)
- 7up


//Kicki

Ps. Godartad!! :D

Kommentarer
Postat av: Annie

=( Stackars tjejen... Men tänk på (och det har ni säkert gjort) att hon kan få vattenförgiftning om hon bara dricker vatten. Hoppas hon mår bra nu! Puss och tänker på er

2009-07-16 @ 16:51:52
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Annie

Såg inte P.s:et förns nu, Grattis! Va skönt att höra!!!! Puss!

2009-07-16 @ 16:53:33
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Annie

Det kanske bara gäller för mindre barn då.. Fast jag tror att dom fortfarande kan få det. Hoppas hon blir bra snart! Puss!

2009-07-16 @ 18:13:32
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback