Tillbaka till plugget..

Jag ska börja plugga till hälsocoach och Pether ska plugga till förskollärare. =)

Är så himla glad över det här.. men orolig över hur det ska gå.
Ska jag åka fram och tillbaka till Vingåker flera gånger i veckan eller hur ska det här gå?
Jag trodde att jag knappt skulle behöva åka dit eftersom kursen är på distans, men men.. vi får väl se när jag får schema.

Har varit på middag hos Lotta m.fam också. Fick någon vegetarisk variant på taco som var så himla gott. Det får absolut högsta betyg av mig! Och till efterrätt fick vi glass m. varma bär. Mums. Tyvärr hände en liten olycka på kvällen.. ett av barnen fick en kopp med hett te över sig så det vart ett tråkigt slut på den kvällen. Nu tror jag det är bra iaf. Huvudsaken det.

Hälsade på en kompis igår som jag tänkt på jätte mycket..och saknat.. blir så besviken på mig själv över att jag är så feg. Vad skulle ha kunnat hänt om jag hört av mig tidigare?? Eller om jag försökt kontakta någon familjemedlem?
Vad ska man säga.. jag hoppas att jag reagerar bättre om nåt sånt skulle hända igen.

På tal om kontakt så har jag bett en annan gammal vän om ursäkt också. Jag vill verkligen inte ha ovänner. Tycker det är så himla onödigt.
Man kanske inte passar att vara vänner med alla, men man måste inte vara ovänner för det. Och även om jag anser att mycket denne gör är fel och inte allt schysst så var mitt beteende inte helt Okey heller.



Ikväll blir det kortspel och scheesha med älskade bror. :)


//Kicki

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag är så glad för eran skull! Hoppas du bara behöver åka dit någon gång i månaden så det inte blir strul för er. Puss!

2009-07-10 @ 21:46:04
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Sarah

Gud vad roligt! Spännande! :D

2009-07-10 @ 22:40:39
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Anna

Hejsan!

Jag pluggar på distans, i härnösand dock, men vi behöver bara åka till skolan 1 vecka i månaden. Ibland mån- fre och ibland bara mån-ons. Hoppas det blir så för dig också! Man vill ju inte vara borta längre än nödvändigt från barnen! =)

Mvh Anna

2009-07-11 @ 11:04:01
Postat av: Angelica

Vad himla roligt att det känns så rätt, magkänslan har aldrig fel :) Varför flyttar ni inte dit under tiden ni pluggar? Så slipper ni dyra resor och strul och får samtidigt möjligheten att se något helt nytt :)

2009-07-11 @ 18:34:40
URL: http://anejlica.blogg.se/
Postat av: Kicki eller Pether

Tacktack för kommentarer :)



Angelica: För vi pluggar på helt olika ställen. Tyvärr. =/

2009-07-11 @ 19:18:22
URL: http://allahososs.blogg.se/
Postat av: Annie

Måste ses till veckan om det går?! Andreas är ju hemma så vi kan ha bf :) Puss!

2009-07-11 @ 21:43:50
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Caroline Hanning

Grattis till er båda, så roligt=) Ja grejen var den att jag inte fick panik men kanske hade fått det om han inte hade kvicknat till, han hade ju inte blivit hjälpt av en panikslagen mamma ;) Men många hemska tankar hann passera, tack och lov så gick allt bra=)

2009-07-12 @ 15:30:51
URL: http://caroline-hanning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback