Skitdoktor!

Idag var vi iväg till hälsocentralen för att Agnes haft hosta i tre veckor nu och jag var orolig att det hade med saken att göra varför hon spydde.
För det första så glömde doktorn bort oss och tog alla andra före oss tills att Pether frågade när det vart våran tur eftersom vi skulle vara där 10 för att lämna prov och sen gå till doktorn 10.10, men fick komma in 10.50 eftersom han hade "missat" oss..
När vi väl fick komma in så hann vi knappt sätta oss så tyckte han att Agnes var frisk men att hon ändå skulle få laktulos(!?) Vi hann inte ens reagera fören vi hade fått ett hej då.
Laktulos ska man äta om man har stopp i magen! Vad har det med Agnes problem att göra?? Sen kan det inte vara så bra att reta hennes mage mer nu när hon just haft magsjuka! Nej fy vad jag ogillar denna doktor! Han är alltid så här.. bryr sig inte alls. Så jag vet inte hur jag ska göra med det här.. för jag vill inte ge henne laktulos.

Igår sov Agnes i stort sätt heeela dagen, och spydde sista gången strax innan middagstid. Idag har hon varit gladaste skiten nästan hela dagen :) Pigg o glad :)
Momma och "moffa" var hit en sväng men dom hann inte träffa Agnes för hon låg och sov.

Sen har farmor och fastrar o Carro varit här, vi fick en grattis-att-ni-kommit-in-på-skolan-present! Det var skärbrädor i glas som man kan servera varma mackor på! Tack så mycket!!
Och Agnes fick också presenter! En tallrik/skål m. lock och en sked, och ett litet får!  Hur gulligt som helst. Jätte tack! :)

Therese o Johanna (och Maire) ska nog ha Rasta när vi åker till urkult iaf, och det tror jag är väldigt skönt för henne.
Älskar er.


Dagens onyttiga är några kex jag smaka som vi fått av Moa :)
-Kex

På söndag ska jag slå ihop allt onyttigt jag ätit på en vecka, och skämmas!
Och så ska jag ta åt mig allt och sen bättra mig ;)

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Annie

Med tanke på hur lite du har "syndat" så kommer du inte ha något att skämmas för. Synd att ni har en så dålig doktor =( Puss!

2009-07-17 @ 21:25:23
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Enas

Ni får byta hennes läkare. Fan vad dålig doktorn verkar.

skönt att hon mår bättre :)



kramar!

2009-07-18 @ 00:26:17
Postat av: Sarah

Jäkla skitdoktor!!

2009-07-18 @ 07:59:12
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback