Sjuklingen Agnesia..

Jag som trodde att Agnes skulle få en massa "krya på dig" hälsningar av folk..

Enas o Krille var hit igårkväll, dom hade med sig en present till oss! Tack!! :)
Jätte kul att träffas, men tråkigt att vi hade en sjukling här bara.

Något positivt med det här också.. jag har faktiskt längtat efter att Agnes ska ligga och mysa med mig i sängen och har tyckt att det är så tråkigt att hon inte vill det. Men nu i två dagar har hon sovit i våran säng och det är så himla mysigt. Men två dagar är lagom tror jag.. nu behöver jag riktig sömn.. (skulle dock kunna sova tillsammans för alltid, även med så här lite sömn) 
Men tänkt bara att få ligga och glo på den här vackra ungen när hon sover.. att få lukta på hennes hår nu och då (som visseligen ändå luktade lite kräk igår, även fast hon duschat och badat). Att få vakna av att hon smeker ens kind (eller drar en i håret) ;)
Nej det har varit jätte mysigt och Agnes har varit en underbar sjukling. Hon är bäst i hela världen.
Finns ingen annan som du Agnes! Pusspusspusspusspusspusspusspusspuss.



//Kiko

Kommentarer
Postat av: Annie

Mår hon bättre nu då? Puss!

2009-07-17 @ 08:32:04
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hoppas att du mår bättre snart Agnes! Saknar er. Puss puss

2009-07-17 @ 09:22:29
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Ida

usch då, hoppas hon mår bättre snart. Kram!

2009-07-17 @ 11:19:33
URL: http://jenkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback