NICE!

Först vart jag bjuden på sushi och till efterrätt fick jag jordgubbar och blåbärs sorbé, muuuuums. Till maten fick jag torr cider, som jag älskar!! Eller allt var att älska.. mm..

Vi hoppade på cyklarna och drog mot stan.. "ska vi till jamtli och klappa grisarna eller?" sa jag..
sen insåg jag att det var just jamtli vi rullade mot. Hm. Undrar om vi SKA på jamtli?? Vad gör man där?
Går på revy! Hur mysigt som helst!
Efter det rullade vi bort och hejjade på lite folk i bhp och sen vidare till marité där vi drack en halvbra drink för att sedan dra vidare till varken blåkulla eller teaterkrogen. Bara in och sen vidare. Vi åkte hem till Moa och satt på hennes balle och mös och drack en egenpåhittad drink som vi kan kalla... en MoKi. ;P

TUSEN TACK FÖR EN SUPERBRA KVÄLL!!!!! världsbästa presenten av världsbästa Moa!!! :)


//Kicki

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad mysigt :)

2009-07-05 @ 19:21:43
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Moa

TACK själv ! Hade supermysigt jag mä! :D Inte sista gången det där inte! Mer Moa-kicki-kvällar !

2009-07-05 @ 23:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback