Mot UrKuLt ! !

Idag bär det av mot Urkult :)
Jag tycker det känns pirrigt, spännande men lite oroligt!
Är lite orolig över att Agnes inte kommer att få sova.. att det kommer vara lite för livat alltså.
Agnes har en egen säng i husvagnen, jätte lyxigt :)

Blodtrycksfall/gravid/stress/förkylning
..(de exempel jag fått)... om det är blodtrycksfall.. vad kan man göra åt det då?
Jag har varit yr och mått illa i snart en vecka. Men illamåendet har jag haft till och från ganska länge nu. Kan dock inte vara gravid för jag har just haft röd vecka :P
Funderar på om det inte kan ha med det att göra.. förlorat för mycket blod eller nåt?

Tips!
Finns komposterbara skor på we just nu! OCH dom har rea på alla skor och kläder!!! 50%

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Annie

Saltlakrits, sitta och dingla med benen över sängkanten innan du ställer dig upp, inte stå still i t.ex. kö utan gå på stället... Stuff like that! :) Men du kan ju ändå ringa hc eller sjukvårdsupplysningen och se vad dom säger! Puss!

2009-07-28 @ 13:13:48
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Enas

Ha det så trevligt där :)



kramisar

2009-07-28 @ 16:57:40
Postat av: Sarah

Puss på er!

2009-08-02 @ 21:35:31
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback