Middagsbjudning

Igår bjöd vi Lotta, Mathias, Nova och Neona på middag här..

Menyn såg ut så här:
Förrätt: Grillade majskolvar med hemgjort vitlökssmör
Varmrätt: Grillar lax i foliepaket m. potatishalvor i ugn och hemgjord romsås och även vitlöksbröd och en enkel bordssallad.
Efterrätt: Frukttallrik med vit chokladgrädde (högsta betyg av mig själv, muuums)

Det var jätte trevligt men det gick så fort.. plötsligt var kvällen över och det kändes inte som att vi hade börjat prata knappt.
Innan middagen åkte vi båt, Agnes första tur om man inte räknar thomée. Det var trevligt.
 
Idag ska jag på mitt sista besök på sjukhuset (i det här ärendet)
Och som belöning om jag är duktig ska vi äta lunch på stan ;P
(Mest för att vi inte hinner hem och göra lunch och allt sånt för då lär klockan vara närmare middag)

Imorgon ska jag få en födelsedagspresent av Moa. Kl. 15.30 börjar den tror jag. :P


//Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback