...

Förra inlägget skrev jag vid 23.15 men det gick inte att publisera så jag höll på fram till 23.33 sen gav jag upp.

Har inte ätit något onyttigt vad jag vet förutom lite popcorn iförrgår. :)
Jo,slickade ju även av skedarna igår när vi bakade..fast det är så lite så det gills inte ;)

Jag är irriterad idag.. mest för en idiotisk dröm jag hade inatt... om att Pether försvann i 9 månader och att han på vägen hem var otrogen och skit... han var inte ens ledsen över att han varit det.. skit jobbigt. Och det känns som att allt var på riktigt så det gör så ont idag. Hur får man bort sånt här ur huvudet? Vad gör man för att det ska sluta göra ont? Varför känns det så himla äkta???


//K


Kommentarer
Postat av: Sarah

Usch, jag hatar såna där drömmar som känns så verkliga. Jag kan må dåligt över sånna i flera dagar :(. Puss

2009-07-24 @ 09:57:10
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Annie

1. Du borde verkligen inte skämmas något! Du har varit så duktig och gått ner massa och är så FIN! Spring runt lite naken i lägenheten till att börja med! ;)

2. Ibland har vi barnvakt ofta och det är jag jätteglad för! Men ibland går det någon månad imellan så det är så olika! Men vi har ju också "bara" två ställen att lämna på, önskar jag kunde lite på fler att ha hand om Evangeline under natten (eller bara under dagen för den delen!).

3. Söndag förmiddag är nog inte Evangeline hemma, vet faktiskt inte när hon ska komma hem... Måndag blir dte nog familjemys eftersom det blir Andreas första lediga dag på länge. Får återkomma!

4. Puss! :)

2009-07-24 @ 21:10:10
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback