Tvättstuga, kurslitteratur, ingen sömn..

Igår ringde jag NFI och frågade om dom hade en tid snaras möjliga, och fick komma redan 14. Jag sa att dom fick fria händer. Supernöjd :D

Agnes sov inte många timmar natten som var. Inte många alls. Sen att det är tredje natten i rad just den veckan när Pether jobbar natt, som hon har sömnproblem, det gör inte saken lättare.

Idag har det iaf varit fullt upp. Och Agnes somnade nästan vid matbordet på lunchen idag. Stackars! Sen när hon hade fått sova en stund så blev hon väckt av dom som klipper gräset... hon vart jätte sur på dom! Hade jag också blivit...

Baka, packa, handla, bola, försöka fli undan, färga håret(tack Moa) M.m......

Vi glömde mitt i allt bort att vi bokat tvättstugan så nästan tre timmar sent började vi tvätta. Sen glömde vi att vi hade tvättstugan igen. Så strax innan Pether skulle börja jobba fick han kuta ner i tvätten och nu har jag nyss varit ner och hämtat en massa kläder och hängt upp öööverallt i lägan- på stolar, på högtalare, på bord, på dörrar, på element, i badrummet på linahttp://publishme.se/40721/entries/article/new/n, öööverallt :) Tyvärr hann jag inte ta upp all tvätt eftersom jag vägrar lämna Agnes själv i lägenheten och Johan skulle med bussen. Så tyvärr får Pether gå ner i tvättstugan när han slutar.

Har beställt kurslitteratur för 820kr. Och det är bara början. Det är endast TRE böcker.. men jag måste ha dom snarast. Resten ska jag försöka hitta begagnat eller så.

Sitter och försöker varva ner nu efter allt spring med tvätten. Vill verkligen sova NU.
Ska ge det ett försök, även om det känns som att jag är upp i orra.

God natt!!

//Kii... och nu vaknade Agnes igen...

23.33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback