Crockettfest!

Idag hade Zanna bjudit in oss på crockettfest ^^
Först fick vi middag, det var ris och kyckling-nånting och till mig och momman Maria var det pasta m. laxsås. Det var såå supergott! Tinja har hittat sig en riktig superkock, Johan, eller "mammas nya kille" som Zanna, 6 år säger. Låter jätte gulligt när hon säger det.. "Johan, det är mammas nya kille det!" Jätte stolt förståss! hihihi..
Sen hade Johan även gjort chokladkaka med massa nötter i. Muuuums.

Sen spelade vi crocket, jag, Pether, Tinja, Johan, Zanna och liiite Agnes. Rosalinn var mest hejjarklack ;)
Zanna vann, för dom med svart vinner alltid. Och då borde jag väl komma tvåa eftersom jag kom in efter Zanna?? Även fast alla andra var före oss? Eller? :D

Agnes hälsar:
p.-.älöi--9-9-9oöiujlö--pl-äl-öäi-pi-i-,.i

//Pippi a.k.a Kicki :)


Ps. Jag tycker att fler borde hålla tummarna för mig! (Läs inlägget innan detta)

Kommentarer
Postat av: Tirja

Klart vi håller tummarna för dej!

Hoppas du kommer in så du får göra det du verkligen vill :)

Massa hopp!

2009-07-07 @ 19:43:30
URL: http://xredxangelx.blogspot.com
Postat av: Moa

Har blodstopp i båda tummarna ! (måste eventuellt amputera dom) men de är det värt, bara du kommer in ! :D

2009-07-07 @ 22:21:26
Postat av: Moa

Ps. Kan informera om att det är ytterst hög svårighetsgrad på att göra vardagliga sysslor med ständigt hållda tummar..

2009-07-07 @ 22:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback