Vad är ett städparty?

Det är väl klart att man börjar fundera på vad ett städparty är!?
Ett städparty är lika som sexpartyn, tupperwarepartyn eller ljuspartyn... dom visar lite olika grejjer och hur dom funkar.
Sara kommer att visa städprylar UTAN kemikalier och sånt skit.. man ska kunna klara sig på bara vatten!
Det är alltså bra för miljön OCH bra för plånboken då man slipper köpa skurmedel.
Det är vad jag har HÖRT, men vet inte om det stämmer.. vi får se det ikväll.
Vi ska absolut inte städa =)

Tror vi är nog 10 st nu, plus mig, Agnes och Sara som håller i partyt.
Men! Jag och Agnes är fortfarande sjuka. Tror dock inte att det smittar nu eftersom det håller på att gå över?
Kommer Du ??


//Kicki

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha jahaa :P Jag kommer nog inte tror jag.. När är det?

2009-01-12 @ 14:12:45
URL: http://slajsara.blogg.se/
Postat av: Sara

Är hemskt ledsen om jag lät kort i SMSet förut, va stressad mellan lektionerna! :) Lycka till ikväll! Önskar att jag hade kunnat vara där!

2009-01-12 @ 18:07:36
URL: http://mammasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback