Simma sig lite..

Igår var vi ut på frösön, men ingen Mia där.. om en halvtimme ska jag ringa för att prata med henne på telefonen istället.
Nästa torsdag ska vi dit för då har Pether fått "fixtid" på en halvtimme.
Har nu, en halvtimme senare, ringt Mia men hon var inte där.. får testa senare igen.

Johan kom förbi och vi öppnade glöggen Herr Dovner övertalat oss om att köpa.. herrn själv kommer ju aldrig så han får skylla sig själv.. men killarna smakade bara lite, så det finns nog till herr D också.. och Moa om hon fortfarande vill ha.

Jag, Pether
och Johan spelade lite kort och sen kom Angelica och hälsade på.
Vi surra och skratta nån timme sådär, sen kastade jag nästan ut henne för att jag höll på att somna vid bordet.
Klockan var nog ändå inte mycket tidiagre än 12 när jag somnade. =/

Agnes har förövrigt börjat slåss.. mycket tråkigt. Hon slåss när hon inte får som hon vill.
När hon inte får leka med något hon lyckats få tag på till exempel.
Igårkväll skrek hon sig till sömns.. mycket jobbigt!!!! Det skär i hjärtat.
Ingen tand än!!!

Idag ska nog jag och Pether på badet. =)
Simma sig lite ;)

Är så sjukt sugen på sushi.. måste. ha. sushi. mmm.... suuuuushiiii.
Men det får väl vänta. =(


//K

Kommentarer
Postat av: Annie

Badet är stängt idag tydligen =/ Puss!

2009-01-08 @ 10:20:12
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Kicki eller Pether

Meeen =( Buhu! Vi som hade barnvakt och allt.

2009-01-08 @ 12:19:03
URL: http://allahososs.blogg.se/
Postat av: Kickan

SV: Ja,det är synd att du inte bor i Lit,annars hade du fått en eller kanske två :)

2009-01-08 @ 13:52:03
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Johan

Haha, bad för systrar - DENIED!! Där fick ni för att ni försökte smygbada utan mig!

2009-01-08 @ 18:41:10
Postat av: Påsen

Men förlåt! Jag har ju jobbat mest hela tiden juh..

2009-01-09 @ 16:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback