Ett hjärtligt vardagsdagsgrattis!!

Agnes födelsedag? Julafton??
Kanske namnsdagspresenter i efterskott??

Skulle ta en kaffe på stan med Sarah men Pekka ringde och sa att hon fick komma in tidigare så hon dissade oss! =)
Men Agnes fick en liten present av Tant.. en ljusblå pyjamas! Kanon =)
(Lite avis vart jag när jag fick höra att Sarah skulle göra körsbärsblommor... det har jag velat tatuera så himla länge nu..
Vi får helt enkelt se hur det blir med den saken.)

Jag och Pether köpte tyg till kuddarna på Agnes rum, det skulle absolut vara rosa, men slutade med svart och vitt med spöken :P
Vi köpte två linnen och en t-shirt till mig :D
Pether köpte en t-shirt till sig.
(Sen kikade vi på H&M också och la undan en tjocktröja och en fleecetröja m. byxor som jag skulle kika på med mor senare.)
Jag och Pether lunchade på tuttis och det var inte vidare värst bra tycker jag.
Det fanns ju inga tomater i "tomat och mozzarella paj"!? =( (Ja, jag äääälskar tomat i mat)

Pethers mamma och systrar var hit. Agnes fick en t-shirt =)

Jag och min mor var ner på stan och min mor köpte en typ fleeceoverall till Agnes. (Rea; 79:- Lindex!!) TACK!!!
Och jag köpte tjocktröjjan som jag la undan på H&M till Agnes.
Hennes jacka är för liten och det behövs inte mer eftersom vi har voksi. =)


Ikväll somnade Agnes efter att ha pratat en stund med sig själv, jätte skönt att slippa skrik och grin!
För det skär verkligen i hjärtat och man lider verkligen med sitt barn!!!!


Har ni haft en bra dag?

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Annie

Har haft en helt okej dag, umgåtts med min dotter och min mamma (och min pappa när han kom hem från jobbet) =)

2009-01-28 @ 00:05:29
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Renée

God morgon!

Ses imorrn efter kl 17?

Kram

2009-01-28 @ 08:36:37
Postat av: Renée

Det spelar ingen roll för mig. News?

2009-01-28 @ 12:42:21
Postat av: Evangeline

Min mamma saknar din mamma med! På fredag har jag och mamma inget att göra, pappa jobbar 8-20 så vi är ensamma. Får vi komma och hälsa på då? Puss E

2009-01-28 @ 13:26:01
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Angelica

Mm har varit fullt upp med annat men ska försöka skärpa mig med det där :) Jasså det var billigt, inte ekologisk då förmodar jag? Hur är det annars då med allt? Börjat friskna till än? Kram

2009-01-28 @ 18:12:46
URL: http://anejlica.blogg.se/
Postat av: Sarah

Till Agnes: Jag hoppas att nya pyjamasen blir mysig att sova i älskling. Jag tycker så himla mycket om både dig och Evvan, så jag tycker att det är roligt att få köpa lite presenter till er nån gång då och då :) Puss och kram

2009-01-28 @ 22:07:50
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Renée

Allright! Ses vid News 5-10 över 17 då. Har inte ditt nr..

Kram

2009-01-29 @ 09:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback