Tänder...

Fick sova nästan hela natten nu natten som var, drömde dock att jag låg vaken så det var jätte konstigt när vaknade och insåg att det var en dröm!
Imorse klev Pether upp med Agnes och jag vaknade varken av att hon lät eller av att han klev upp! Men jag sov inte så mycket längre, klev upp och matade Agnes. Som vanligt. =)


Vi tog en promenad idag, men det vart en ganska liten för Agnes var så ledsen innan hon somnade (antagligen hungrig eftersom hon matstrejkar)
Agnes har så ont, stackars liten.. tror hon kan ha lite feber ikväll också, men jag ville inte ta tempen för hon ville ju bara sova.
Gör alla tänder lika ont att få, eller är de första värst?? Någon som vet?
Trodde helt klart att en av framtänderna var framme idag, men när jag bad Pether att kolla så såg jag att en supertunn "hinna" tandkött var kvar än!!

Pether lagade världens godaste wok idag!! Skulle kunna äta ihjäl mig, tur att han inte gjorde så mycket.  =)
Behöver fortfarande mer inspiration..

Vilken är eran favoritmaträtt??

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag ska prova tomatfettuchini med pasta basilicokryddning och ost nån dag i veckan...kan bli trevlig.

2009-01-06 @ 21:43:06
Postat av: Annie

Hoppas tänderna kommer snart! Lillgumman =( Men det är säkert så att första uppe och första nere är värst. Favoritmaträtt.. svårt! Biff med grönsaker på Asia är ju svårslaget! Men vanligt hemlagat måste jag nog säga pasta och Andreas köttfärssås, mumma! Puss!

2009-01-06 @ 22:53:24
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Sara

Är jätteolika, Alicias första märkte vi inte av alls.. medan hon fick jätteont av alla andra som är lite större. Billy har mer varit gnällig med lite feber till o från, men han är alltid så tjomsig med maten, så det är svårt att veta vad som är vad! ;)

2009-01-07 @ 07:30:27
URL: http://mammasara.blogg.se/
Postat av: Påsen

Hoppas att tänderna snart är framme, så kanske lillan och ni får det lite lugnare/lättare ett tag. Tycker synd om lillstumpan. Favoritmat... det beror ju på vad man är sugen på.. men just nu är jag sugen på kycklinggryta med typ grön curry och kokosmjölk. Jag har även varit sjukt sugen på fläsklägg och rotmos av någon anledning ett bra tag, men jag är tveksam till om du är särskilt sugen på det Kicki;)

2009-01-07 @ 14:20:12
Postat av: Sarah

Min favoriträtt är Tommys kyckling (kycklingbitar som ligger i en marinad av honung, soya och lite olika kryddor) och ris till det. Det är så himla gott! :)

2009-01-07 @ 18:41:55
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Men alltså jag trodde aldrig att jag skulle känna så här,jag blir ledsen varje gång vi bråkar för hon ger sig inte förens hon somnar,och det stämmer att det gör ont i hjärtat .Men det kanske är trotsen på bägge barnen =)

2009-01-07 @ 21:08:33
URL: http://mikkas.blogg.se/
Postat av: Annie

När är det på måndag förresten? Ska jag fråga om mamma och Wenke vill följa? Puss!

2009-01-07 @ 22:17:20
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback