Största graden av KÄRLEK!

Jag fattar inte hur man kan älska någon såhär mycket??
Bara jag tittar på Agnes leksaker nu när hon sover så saknar jag henne och känner hur otroligt mycket jag älskar henne.
Jag är så stolt över min älskade unge och jag skulle kunna göra allt för henne.
Jag fattar inte att hon är så otroligt fin och underbar.

Har ni se hur fin hon är!?
Har ni sett hennes ootroliga ögon, hennes underbara små små läppar, och hennes toksöta näsa??
Hon har två små söta tänder och jag ÄLSKAR när hon ler!
Eller alla miner hon gör! När hon pratar eller skrattar.
"wa,wa,wa" "wawa" "baba"
Tänk vilka härligt mjuka och söta fötter och lena händer!
Vilken górumpa!
Vilka små ögonbryn!
Vilken unge!!

Tänk när hon kramar mig!
Eller när hon stryker min arm! Hennes små små händer som stryker min arm.
Tänk när hon tittar in i mina ögon, med sina stora fina ögon.. ååh..

Lilla A.. min underbara unge, Lilla A.

//Mamman

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaa hon är otroligt söt! Lik mamma sin =)

2009-01-14 @ 11:07:03
URL: http://slajsara.blogg.se/
Postat av: majsan

Funkade det ? (med nysningen)

2009-01-14 @ 13:44:30
URL: http://majdaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback