Städparty..

Ja.. det är väl så kul som det låter?.. =/
Eller.. Det är så kul som man gör det! ;D

Ursäkta Sara om det här skulle nå dig, för det är nog inte av mitt starkaste intresse, hehe.
Men shysst som jag är så har jag lovat att ställa upp och ha ett städparty..

Det blir måndag kl. 18 och jag bjuder såklart på fika.

Kan det finnas nån som är intresserad av att komma?
Jag och Agnes är än sjuka, men vi kan ju råka på å bli friska =)


Kom igen och dyk upp nu.. men tala om innan så jag vet hur mycket fika jag ska göra.
Vi gör det kul! ;)

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahha, jag tyckte att det lät superskoj faktiskt!!! :) jag är en nörd! Redan nu på måndag? Måste kolla läget först, nästa vecka är rätt full med mina studier o Jannes rep till spelningen!

2009-01-11 @ 07:47:21
URL: http://mammasara.blogg.se/
Postat av: Annie

Jag och mamma kommer, och kanske Wenke! E får stanna hemma med pappan så det gör inget om ni inte är fullt friska! Puss!

2009-01-11 @ 11:24:16
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback