Skööön promenad!!

Mycket skönt med en promenad, men när vi kom in kände vi att det stank här inne.. j*vla skit.. vi som städat och spritat hela j*kla stället!
Vi har desinfekterat alla dörrhandtag, alla lysknappar, alla leksaker, hela badrummet, OSV...
Vi har tvättat alla kläder och sängkläder och allt vi kan ha använt då vi varit sjuka..
Vi har alla vädringsfönster öppna och vädrar hela tiden.
Fast vi behöver en ny skurmopp för jag tänker inte använda denna igen!

Ska lägga upp lite bilder på Agnes senare, men nu ska jag fortsätta kolla om det finns någon fler stans man kan städa, och även försöka hinna passa på att VILA lite!

//K

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag har beställt två tider hos Pekka. Jag kommer att påbörja min tatuering där nu på tisdag, sen så ska jag tillbaka dit och göra klart den 10 februari. Sen kommer jag att planera en ny tatuering (eventuellt piffa till stjärnorna) som jag ska göra hos Anette den 3 juni :)

2009-01-24 @ 21:01:21
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Sarah

Förresten. Skönt att höra att det verkar vara lite bättre med er nu. Men jäklar i mig vad du är sjuk ofta :(. Vill att ni alla ska vara friska och må bra! Hoppas att vi ses snart! Puss puss

2009-01-24 @ 21:03:29
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback