Skitfilm!!!

En film jag INTE rekommenderar: Mirrors.
Och absolut inte till dig Sara H ! !
En Apsugig rysare som var skit fjantig men ändå läskig.
Jag kommer inte kunna kolla in i en spegel utan att hjärtat kommer slå några extra slag nu.. fast sen är juh jag lite överskrajj kanske också så.
JÄTTE KASS!!!!


Ser iallafall två framtänder jätte väl på Agnes nu, men de är fortfarande innanför tandköttet, måste titta fram när som helst!
Och ikväll har hon redan vaknat och grinat två ggr nu, så jag förväntar mig en rolig natt. =/

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha men skojar du eller? Såg den på bio förra året va så jävla besviken efteråt!! På tal om sugiga rysare kan jag ju passa på att avråda från "Hills have eyes" och "Abandoned" som ju också är ruskigt dåliga!

2009-01-05 @ 21:14:12
URL: http://anejlica.blogg.se/
Postat av: Sara

abandoned tittade jag på för ett tag sen åxå å fy fan vilken dålig film.. bläääääää.. kanske mest för att jag inte fatta nåt :P å the hills have eyes e bara äcklig å konstig.. men tyvärr kicki har jag redan sett mirrors och tyckte faktiskt den va ok även om den inte alls va den rysare den skulle vara.. och slutet sög

2009-01-06 @ 10:20:55
URL: http://slajsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback