Ses om sex månader?

Nu har bror min åkt. Och inte fick jag vara med honom idag som det var tänkt.
Nej han skulle åka på magsjuka den jävel´n!
Mycket ledsen blir jag för det är så länge tills vi ses, och det känns som att jag inte vet om jag kommer att palla så här lång tid utan honom... vissa saker kan jag endast prata med bror om.
Det här skulle vara en bra dag och kväll!
Vi skulle äta middag och sen hade vi fixat ost o kex o årechoklad!
Istället vart det en panikmiddag a´la olycka och sen var jag så matt att jag somnade i filmen och orkade heller knappt nå ost å kex. Och allting UTAN Johan.

Men jag får se fördelar med det också.. kanske inte så bra att vräka choklad, kex å ost om man vill ner i vikt? ;P

(Plus att vi missade inflyttningsmiddag hos en vän och även en tur på badet eftersom vi hade barnvakt om vi ville)


Ikväll ska jag INTE lägga mig och bara njuta. Ikväll ska jag lägga mig och bara tycka synd om mig själv!
...det får man ibland.. även om det var mig det var minst synd om. :P


//Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback