Såå trött.. zZzzZZZzz

Här sitter jag.. helt fucked up.. trött som ett as.
Vaknade varje eller var annan timme inatt. Minns inte varje klockslag men ungäfär såhär: kl. 23, 2, 3, 5, 6, 7.30....
Vill inte träffa en människa idag. Men så kommer det inte bli.. en kompis till Pether är här på besök så hon ska hälsa på idag. Men jag vill ju inte missa att träffa henne så det är klart att vi ska det.

Hade iaf en mycket bra dag (förutom starten) igår.
Annie o Evangeline bjöd med oss på badet, och det var MYCKET trevligt!!!! MÅSTE göras om!!!

Till middag vart det qourn o ris som jag ÄLSKAR. Och dessutom kom Moa och bjöd på sällskap till middagen.
Efter maten kom Johan.
Vi kikade på lite tv och åt popcorn..mmm..
Moa drog kl. 20.30
Johan stannade till 22.40 ungefär tror jag.
Vi kom på en ny affärsidé och i slutet av nästa vecka ska det vara fixat! =)
Jag och Pether ska fixa detta med hjälp av Johan. Mitt snille till bror ;P


Ska skriva om resterande nyårdag senare också!


//Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback