Såå sjuuk..

SÅÅ SJUK!!!

Svettas och fryser om vart annat..
Har sån hosta så jag tror att lungorna är på väg upp!
Nu rinner iallafall snoret och det är MYCKET bättre än att vara täppt tycker jag.
Misstänkte bihålsinflamation när det kändes som att ansiktet skulle sprängas, men på HC idag sa dom att man måste ha så ont i 10 dagar för att de ska misstänka bihålsinflammation. Tänk att ha SÅ ont i 10 dagar!?
Jag klarar mig INTE utan ipren/alvedon.
Just nu lever jag på: Ipren, honungsvatten, nässpray, bafucin och vicks.
Har även fått lite cocillana hostmedicin. TACK Å LOV!

Nej nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv framför TV:n.

Kan ju tala om att gårdagen var bättre än anat! 
Ska berätta mer om det senare.. om det är någon därute som bryr sig om miljön???
DET BORDE NI!!! =)

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Annie

Hoppas du blir frisk snart! Var det någon som köpte något då? Puss

2009-01-13 @ 18:22:08
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Maria

Halloj. Så du ligger idag du med.. Inge vidare de här inte =/ Men man vet ju iaf att man bli bättre..även fast man inte ser ljuset just i stunden =) Krya på dig. Kramar

2009-01-13 @ 18:26:06
URL: http://skanoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback