Presenter o kalas..

Älskar att köpa presenter eller att göra dom själv.
Oftast när man ska göra nåt så är det alltid något man behöver, så vilket som behövde jag åka på stan.
Pether o Agnes fick åka själva igår, jag låg på soffan och halvsov mest hela dagen! (diskade och städade lite när det kröp i benen.)

Idag ska Pether först på man´s ruin och sen ska han och Agnes åka på föräldragrupp. Jag ville ju följa med! =(
Apdålig känner jag mig och säkert kan vi inte gå på 1årskalaset i helgen. =(
Men jag är iaf nöjd med presenten. =)

Idag kommer (Agnes) momman o "moffan" o morbror´n på middag. Det ska bli trevligt, hoppas bara jag orkar vara uppe.
Moffan fyller år idag =)

Jag hade massor att skriva, men nu kommer jag inte ihåg vad.. hmm...



//Kicki

Kommentarer
Postat av: Momman

Tusen tack för en jättegod middag och fina presenter! Krya på dig älskade Kicki! Många kramar

2009-01-15 @ 20:28:09
Postat av: Renée

Jag tar gärna en fika! Det får nog bli måndag eller tisdag isf. Vad sägs? Kram

2009-01-16 @ 08:32:20
URL: http://r85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback