Nyårsafton för oss.

Minns inte morgonen? Det var nog en morgon som alla andra.

Mamma hade lånat ut sin lägenhet till oss så vi skulle ha någonstans att sova och slippa åka bussen hem OSV på nyårsnatten. Tack!! =)
Vi tänkte gå till Torvalla, men vädret var inte det bästa att gå i så vi tog bussen.
Väl i torvalla frågade Pether
"Du har väl inte glömt nycklarna nu då?"
(till mammas lägenhet)
Ja.. ni kan väl gissa svaret på det själv.
Pethers syster hade nyss ringt och frågat om dom fick åka hem till oss och hämta hennes vantar, och det går ju självklart bra. Dom har nyckel hem hit så det var bara att hämta dom. Hm! Då kan vi ringa och fråga om dom kan ta med mina nyckar till torvalla!
Vi frågade om det skulle ta lång tid och vad de skulle göra, om de möjligen kunde ta med mina nycklar och åka förbi hos mamma med dem.
De skulle bara på affärn en snabbis och sen kom dom. Men ändå tog det nästan en timme.
Jag höll nästan på att frysa ihjäl och Agnes började bli måttligt missnöjd.
Men tillslut kom dom, TACK!!!

Det var första delen i : Nyårsafton för oss.
Nu har Agnes vaknar och ligger och pratar där inne, så jag ska ta upp henne och ge henne lite mat, sen ska vi på badet!! :D
Jag o Agnes o Annie o Evangeline.

Hojj!

//K

Kommentarer
Postat av: Evangeline

Så kul vi hade det på badet Agnes! Fast örondragning gillar jag INTE! ;P

2009-01-02 @ 16:58:07
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tackar, härligt liv =) Tur ni fick nycklarna till slut, när vi ses ska jag berätta om gårdagen då jag fick BRYTA mig in i lägenheten haha en ganska rolig historia! Hur ser helgen ut då? Följer du imorrn? KRAM

2009-01-02 @ 21:16:00
URL: http://anejlica.blogg.se/
Postat av: maria

GodFortsänning till er =) Kramar

2009-01-02 @ 22:05:23
URL: http://skanoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback