Nyårsafton för oss. Del 2.

Hemma hos mor var jag, Pether, Agnes och Rasta.
Vi gjorde oss i ordning (mest jag) sen gick vi ner till lokalen.

Det vart middag och det sa bara sviss så hade Agnes ätit upp och ville ut ur stolen sin.
För att vi skulle få äta så fick Agnes kliva ner.. hon sprang runt där med stolen som stöd och hälsade på alla runt borden =)

Efter maten beodrade vi Sarah att öppna presenter.
Pether kom på att han packat ur vällingen hemma hos mamma så han skulle precis gå tillbaka å hämta den då Tommy hade frågat om inte Pether kunde fota lite först.
Jag varken hörde eller såg någonting, jag bara lekte med Agnes.
Men när jag tittar upp får jag se Tommy stå på knä framför Sarah.
Han friade! Grattis på er!!

Sen vart det efterrätt och jag tog för mig som sju.. Pether tog över min tallrik efter att ha ätit upp sin ;)
Sen dukade dom upp chips, ostkrokar, popcorn, salta pinnar, ännu mera chips, och godis. Puh.
Tur man kunde låta bli ganska bra iaf.

Pojkarna spelade lite guitar hero och jag hjälpte till att plocka av och diska.
Agnes har nog lagt sig för att sova vid den här tiden?

Sen vart det en tävlig om vem som kände Sarah bäst, som jag borde ha vunnit på, eftersom jag känt Sarah längst =/
Jag vart lite bitter och ville absolut ha en halv poäng till.
Annie vann med 11p och jag kom väl två med mina 10p?
Det är faktiskt en sak jag vill erkänna.
En sak som inte är så bra med mig.
Jag vill att alla ska gilla mig och att mina vänner ska tycka att jag är "bäst". Tyvärr.
Det är lite svårt att förlkara, men särskilt med Sarah tillexempel: Jag vill veta mest om henne, och jag vill att hon ska tycka att jag är hennes bästa vän. Samma med Annie, jag vill att hon ska känna att hon kan lita på mig, och att vi är bästa vänner.. Eller alltså såhär:  GILLA MIIIIIG MEST!!!!!!!!
Helst med alla, men mest med er. Och Moa.
Vet inte varför. Jobbigt faktiskt. =/
Är alltid orolig att jag inte varit schysst, eller att jag skämtat om något som sårat någon. För lite sån är jag.
Ibland blir jag mycket ledsen över det här..


Jaja, åter till nyår!


Vi spelade någon frågegrejj som jag inte kunde ett smack om, men som Annie nästan tog hem!
Några mesar som vann med några få poäng över oss.

Sen gjorde vi en lek med potatisar som Sara H vann.

Vi började spela "trodde du ja" och det verkar ju helkul!! Men då närmade klockan sig 12 och Pether springer iväg.
Han kommer inte tillbaka och jag står där själv med ett glas skumpa i handen..
Då går jag och ser efter och vad upptäcker jag...
..Agnes har vaknat!
Inte så bra att hon vaknat och är rädd för att det smäller ute, men förbannat mysigt att få gosa tillsammans på tolvslaget.
Jag, Pether o Agnes kramade in det nya året. I en tvättstuga! =)




Just nu har grannarna maraton där uppe igen, någon skriker "VAFAAN" och nu grinar en unge.... SUCK!!!!!!
Och jag ska gå och lägga mig!!! Sjukt trött!!!
Hoppas på att få sova inatt!

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Sara

Vart kommer jag in i de hela? Börjar känna mig lite smått utanför! Puss

2009-01-04 @ 09:19:14
URL: http://slajsara.blogg.se/
Postat av: Kicki eller Pether

På nåt sätt är det inte riktigt samma sak med dig Sara.. jag skulle helst vilja att du gillade mig mest också, men.. jag vet.. vi är så lika men ändå så himla olika så. Ja, jag vet inte, det kanske är precis lika med dig också? =)

2009-01-04 @ 12:03:14
URL: http://allahososs.blogg.se/
Postat av: Sara

Just det där med att måsta alltid känna sig bäst, för att vara någon - där är vi skrämmande lika. Jag kan börja grina (pinsamt att erkänna!) om min syster hellre vill va med nån annan.. Jag är mycket bättre nu än vad jag var förut, men det finns lite kvar.. Har en bok som jag skulle vilja visa dig några sidor ur - så kan vi gemensamt komma fram till lite nyårslöften för att de här skitsidorna hos oss ska försvinna!! (Kommer gärna o fikar någon dag förresten, ska bara hinna ifatt lite med allt som ska ske i mitt liv bara!)

2009-01-04 @ 13:17:53
URL: http://mammasara.blogg.se/
Postat av: Annie

JAG GILLAR DIG! Jag älskar dig Kicki, du förstår mig som ingen annan kan och du finns alltid där! Sen det där med bäst, alla mina (3) vänner är bäst på varsitt sätt! Puss gumman!

2009-01-04 @ 14:23:20
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback