Modell.

"Modeller sökes"
Jag ska vara hårmodell igen!! :D

Nu lär jag väl bli helt hårlös!?
Tror dom hade platser kvar om det är nån fler som är sugen. Det är på Max iallafall. (Salongen, inte matstället,hehe)
20/1.. Jag har gärna sällskap, så om nån är sugen på att bara följa med är det också okej ;)

Och 19/1 skulle jag också vilja ha sällskap ut på Man´s ruin.
Pether o Agnes kanske ska följa, men dom kan iallafall inte stanna.
Fan, jag är så nervös.. även fast det är femte gången nu. Tror denna kommer vara den värsta. iiiih..


Vi har varit ute och gått idag.. Agnes sov halva vägen och den andra halvan så låg hon bara och kikade ut.. sa inte ett pip.

//Kicki

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kan följa me dig å tatuera ja =)

2009-01-09 @ 19:12:24
URL: http://slajsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback